خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

چگونه در زمان نیاز به سرویس های فنی، افراد فنی کار مطمئن بیابیم؟

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۱

با روی کار آمدن تلویزیون های تخت یا همان ال سی دی و ال ای دی و پیشرفت صنعت تلویزیون سازی، تی وی وال ها رواج پیدا کردند.
تی وی وال ها همان دیوارهایی هستند که در گوشه ای از پذیرایی قرار دارند و تلویزیون روی آن نصب می شود، بدون اینکه به میز تلویزیون احتیاج باشد.

تی وی وال می تواند یک دیوار کاذب یا یک سازه چوبی باشد که در پشت تلویزیون قرار می گیرد و گاهی طرح خاصی داشته و  گلدان و وسایل تزیینی روی آن نیز قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

آشنایی با کارکرد تی وی وال

تی وی وال دیوار مخصوصی است که در طراحی دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی پیدا کرده است. ترجمه انگلیسی این واژه که به معنی دیوار پشت تلویزیون است مفهوم تی وی وال را مشخص میکند.

تی وی وال گاهی اوقات یک صفحه مجزا از دیوار خانه است که طرح و رنگ متفاوتی دارد، اما تی وی وال ها انواع دیگری هم دارند که نوع خاص و تعریفی آن باکس هایی هستند که از دیوار اصلی پشت تلویزیون جدا هستند، اما تی وی وال الزامی ندارد که دیوار متفاوتی از دیگر دیوارهای خانه باشد.

در طراحی دیوار پشت تلویزیون استفاده از آجرهای نسوز می تواند حس و حال خوبی را به فضای نشمین خانه و یا محل کار شما ببخشد. اگر برای طراحی تی وی وال نیاز به آجر نسوز دارید پارامترهایی از قبیل انتخاب مصالح، رنگ، الگوی چیدن المان های تزیینی از مواردی هستند که باید قبل از انتخاب آجر در مورد آن ها به دقت تصمیم گیری شود. در همین راستا مشاوران با تجربه و کاردان در آجر آنلاین قبل از تصمیم گیری و انتخاب یک آجر مناسب می توانند شما را از راهنمایی های جامع خود بهره مند سازند و شما به صورت اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری آجر مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی تی وی وال با استفاده از چه متریالی امکان پذیر است؟

در طراحی تی وی وال یا دیوار پشت تلویزیون از باکس های استفاده می شود که یا با کناف یا ام دی اف ساخته شده است. همچنین در این طراحی می توان از سنگ مرمر با رگه های زیاد و الوارهای چوبی پلی استر شده و آجر نما استفاده کرد که طراحی را بسیار زیبا می کند.

جدیدترین مدل تی وی وال ها

قرار است در ادامه شما را با ایده های بیشتری از جدید ترین تی وی وال ها که در طراحی های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند آشنا نماییم پس همراه ما باشید.

تی وی وال کلاسیک

برای طراحی زمینه تلویزیون، سبک کلاسیک یا مینیمال سبک بسیار مناسبی است. مهمترین ویژگی سبک کلاسیک سادگی و خلوص آن است در این طراحی بهتر آن است که از وسایلی با رنگ های روشن استفاده کنید که هرچی این وسایل ساده تر و طرح های خلوت تر داشته باشد فضای تی وی وال کلاسیک شما بزرگ تر و مدرن تر به نظر می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از آجر نما در تی وی وال

یک متریال عالی برای طراحی تی وی وال، آجر نما می باشد به خاطر تنوع رنگ و طرح و بافتی که به دیوار می دهد. از جمله آجرنما

هایی مانند آجر دکوراتیو و آجرنما نسوز و آجرهای نما طرح رستیک و غیره که باعث می شود طرح های مدرن یا سنتی زیبایی داشته باشید را می توان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تی وی وال کناف

جدیدترین مدل تی وی وال که فضای نشیمن را بسیار جذاب می کند کناف تلویزیون است. کناف گزینه بسیار خوبی در طراحی تی وی وال است که از مصالح انعطاف پذیر و پویاست.

تی وی وال چوبی

از دیگر متریال هایی که سابقه دیرینه در معماری ایرانی دارند و نشانگر سبک کلاسیک می باشد، چوب است با استفاده از چوب و تزیینات دیگر می توان یک تی وی وال کلاسیک را برای خودمان به وجود آوریم.

از دیگر سبک های جدید و مدرن تی وی وال، ام دی اف و چوبی و مدرن و غیره می باشد که با توجه به سلیقه افراد اجرا می شود.

 

 

 

 

رعایت نکات قابل توجه پس از اجرای تی وی وال 

بعد از اینکه متریال خود را انتخاب و تی وی وال مورد نظر را اجرا نمودیم برای طراحی بهتر دکوراسیون به نکات زیر توجه نمایید:

  1. نورپردازی و روشنایی مناسب
  2. استفاده از گیاهان آپارتمانی
  3. استفاده از وسایلی چون تابلو و قاب عکس
  4. تناسب تی وی وال با کفپوش
  5. انتخاب رنگ مناسب مبلمان

همراهان عزیز Ajoronline در صورتی که این مطلب توانسته پاسخگوی سوالات شما چه بسا از جهت اعتماد به یک منبع معتبر برای سفارش و خرید آجر و یا انتخاب به روز ترین تی وی وال آجری برای منزل و یا محل کارتان باشد خوشحال می شویم تا باز هم اگر پیشنهاد و یا پرسشی بود با کارشناسان فروش آجر در آجر آنلاین در میان بگذارید.

 

  • ۰۰/۰۴/۱۹
  • fani kara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی