خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

چگونه در زمان نیاز به سرویس های فنی، افراد فنی کار مطمئن بیابیم؟

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین لحظات برای افراد رفتن به بیرون شهر گذراندن  لحظاتی در کوه و دشت دور از هیاهو سر صدای شهر است اما شاید تنها چیزی که ممکن است افراد را اذیت کند مسئله اجابت مزاج یا همان دستشویی رفتن است. این مقاله به مطالبی راجع استفاده از آفتابه مسافرتی پرداخته است.

کارکرد آفتابه مسافرتی به چه صورت است؟

آفتابه مسافرتی قطعه پلاستیکی کوچکی است که حتی در جیب هم جا میشود این وسیله در سفرهای خارجی هم می تواند به شما کمک کند چرا که معمولاً در کشورهای اروپایی و غیر مسلمان از دستمال توالت برای طهارت استفاده می کنند و این برای ما ایرانی‌ها خوشایند نیست. نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی بسیار ساده است به طوری که تمامی افراد می‌توانند به سادگی آن را استفاده کنند. 

طرز استفاده از آفتابه های مسافرتی 

برخلاف تصورات افراد آفتابه مسافرتی یک آفتابه کامل نیست بلکه فقط دستگیره و لوله آفتابه را دارد و مخزن آن می تواند هر نوع قوطی پلاستیکی بازیافتی آب و یا نوشابه ای باشد.  برای استفاده از این وسیله شما می توانید یک بطری آب خالی را پر از آب کرده و آفتابه خود را به آن وصل کنید و با آن خودتان را بشوید یا به اصطلاح طهارت بگیرید. 
به خاطر داشته باشید که این بطری های پلاستیکی را در طبیعت رها نکنید و حتما بعد از بازگشتن به شهر وارد زباله های خشک کنید. شما می توانید با کمک آفتابه های معمولی گرفتگی چاه توالت ایرانی را برطرف کنید. ولی اگر زمان کافی و یا میلی برای انجام این کار ندارید ما می توانیم بهترین لوله بازکن ها را در تهران به شما معرفی کنیم شما در هر منطقه‌ای که هستید می توانید با جستجوی محل سکونت خود همانند لوله بازکنی قدس به لیست و شماره تماس متخصصین سایت برچسب دسترسی پیدا کنید و جهت بازدید از محل با آنها هماهنگ نمایید.

آشنایی با مزایای استفاده از آفتابه مسافرتی

  • سبک و کم حجم بودن آفتابه مسافرتی: خوبی آفتابه مسافرتی این است که حجم بسیار کمی را اشغال می کند و برای افرادی که به کمپ می روند وسیله مناسبی است زیرا برایشان مهم است  بار اضافه وسیله حجیم نداشته باشد و وسایل خود را در کوله پشتی جمع کند. 
  • قیمت ارزان و عمر طولانی آفتابه مسافرتی: قیمت خیلی کمتری نسبت به تجهیزات کوهنوردی دیگر دارد و شما می توانید در مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. 
  • یکنواخت بودن فشار آب برای آفتابه مسافرتی: میله ای کوچک طراحی کردند که به داخل بطری رفته و به اندازه لازم آب راه خارج و هوا را به داخل بطری وارد می کند این امر نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی راحت کرده است.
  • طرز کار آفتاب مسافرتی ساده است: این آفتابه چون سنگین نیست و وزن زیادی ندارد حتی کودکان هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در طول استفاده از آفتابه مسافرتی هنگامی که فشار آب بطری کمتر می شود می توانید با فشار دادن بطری فشار آب بیشتری را به دست آورید. آفتابه مسافرتی در مسافرت های خارجی و داخلی پیک‌نیک کمپ رفتن و غیره کاربرد زیادی دارد و در منزل از آفتابه های معمولی برای رفع گرفتگی توالت ایرانی استفاده می شود که چنانچه گرفتگی به این شیوه رفع نشد می توانید از خدمات لوله بازکنی در شهرک ولیعصر در هر کجای تهران که هستید استفاده نمایید.

آفتابه مسافرتی هر چند هیچ شباهتی به آفتابه معمولی ندارد و ساختار خیلی ساده ای دارد ولی مزایای نسبتا خوبی نسبت به استفاده از آفتابه های معمولی و یا حتی استفاده از بطری آب به تنهایی دارد.

  • ۰۰/۰۴/۰۲
  • fani kara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی