خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

چگونه در زمان نیاز به سرویس های فنی، افراد فنی کار مطمئن بیابیم؟

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه سبک زندگی آپارتمان نشینی شده و سرویس های بهداشتی در داخل منزل تعبیه می‌شوند لذا استفاده از هواکش در سرویس بهداشتی امر مهمی است ولی قبل از آن باید شیوه نصب هواکش دستشویی را آموزش ببنید.

آموزش های زیادی در راستای نصب هواکش دستشویی یا  همان فن توالت در سایت‌های مختلف نوشته شده است اما شما عزیزان با مراجعه به مقاله آموزش رایگان نصب هواکش دستشویی می توانید علاوه بر دیدن کلیپ مربوط به این کار، به طور مفصل در مورد نصب هواکش توالت بر روی پنجره هم آموزش ببینید.

اولین قدم در نصب هواکش دستشویی انتخاب فن مناسب است

با توجه به مقیاس و ابعاد سرویس بهداشتی و همچنین اینکه حمام و سرویس بهداشتی با هم هستند یا در محیط جدا شما می توانید ابعاد هواکش را مناسب با محلی که دارید انتخاب نمایید همچنین باید با توجه به محل نصب هواکش،فن مناسب را انتخاب کنید.

برای نصب هواکش دستشویی بهتر است از فن های پلاستیکی و سایلنت یا بدون صدا استفاده کنید.

البته هواکش مناسب به شما کمک می کند تا در هنگام گرفتگی لوله فاضلاب، از پخش شدن بو در منزل جلوگیری کند و شما در این مواقع اگر در قیطریه تهران هستید فقط کافیست به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و با جستجوی نام قیطریه به صفحه لوله بازکنی قیطریه در سایت برچسب منتقل شوید و در آنجا با یکی از لوله بازکن ها در نزدیکی خود به صورت مستقیم تماس حاصل نمایید و کار باز کردن لوله منزلتان را به ایشان بسپارید

انجام سیم کشی مناسب برای نصب هواکش دستشویی

اگر منزل شما برای فن توالت از قبل دارای سیم کشی باشد می توانید به صورت خیلی ساده سیم های هواکش را به سیم هایی که در منزل برای این کار تعبیه شده وصل نمایید و به همین سادگی کار برق کشی سیم هواکش را انجام دهیم .

اما اگر در منزل شما جایی برای فن توالت در نظر گرفته نشده شما ابتدا باید از پشت لامپ سرویس بهداشتی رشته سیم دوتایی را تا محل نصب هواکش ببرید در این صورت با روشن شدن چراغ سرویس بهداشتی هواکش آن هم شروع به کار می کند پس شما با توجه به موقعیت خود می توانید از یکی از این دو روش برای برق کشی فن دستشویی استفاده نمایید

نصب هواکش در جای مناسب

اگر سرویس بهداشتی شما دارای لوله ونت یا همان لوله هواکش باشد می توانید با استفاده از پیچ های ام دی افی یا استفاده از چسب لوله فاضلاب هواکش را درون این لوله ها قرار دهید  وبه راحتی کار نصب هواکش دستشویی را پایان دهید.

ولی اگر مایل هستید کار نصب هواکش دستشویی را بر روی پنجره آن انجام دهید در این صورت باید گوشه پایین پنجره سمت راست یا چپ را به اندازه هواکش سوراخ کرده و یا شیشه آن را برش دهید و آن را در این محل نصب نمایید معمولاً در این صورت با استفاده از چسب آکواریوم هواکش را در جای خود محکم می کند.

 

شما به همین سادگی توانستید کار نصب هواکش دستشویی را به اتمام برسانید. ولی برخی از مواقع برخی کارها را باید به افراد متخصص آن سپرد در مواقعی که گرفتگی لوله منزلتان شدید است و شما در غرب تهران هستید مراجعه به لوله بازکنی غرب تهران در سایت برچسب شما کمک می کند تا با استفاده از بهترین لوله بازکن ها بتوانید گرفتگی لوله منزل خود را با قیمتی مناسب و به صورت فوری برطرف نمایید.

سایت برچسب همیشه به صورت ۲۴ ساعته و تمام طول هفته های تعطیل برای خدمت رسانی به شما عزیزان آماده می باشد

  • fani kara