خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

چگونه در زمان نیاز به سرویس های فنی، افراد فنی کار مطمئن بیابیم؟

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش پاک کردن  چگونگی جرم گیری شیرآلات

بطور رایج یکی‌از چالش های هر زن خونه داری جرم گیری شیرآلاتخونه میباشد . در این مقاله سعی می‌کنیم ترفند هایی ساده و به صرفه برای جرم گیری شیرآلات معرفی کنیم تا سوای استفاده از محلول های شیمیایی گرون ارزش بازار , بر این چالش غلبه کنیم .

علت آل قارن لکه های روی شیرآلات

آزمون انحلال

در بیشتر مواقع رسوب آهک و مواد جانور در آب , باعث از فی مابین بردن براقی شیرآلات باز کردن لوله با دستگاه فنر زنی میشه آرزوکده میشه و لکه های آلکالویید سفید رو روی شیرآلات به وجود میاره . شیرآلات بیشترین استفاده رو نسبت به سایر وسایل خونه داره و با توجه به این که یکی از ارکان دکوراسیون خونه اکانت میشه , باید در حین های مشخص و به طور دوره ای شیرآلات رو ابو نافع با حوله ی نرمی ابطال منزه کنیم .

فنیکارا

اثباتا جرم گیری شیرآلات با محلول چاه بازکنی با ژنراتور های آش پختن های خانگی

 آب خالص جرم گیری شیرآلات  شیرآلات رفع  رسوب

اگه آسمان غرومیه بتونین هر روز و بطور آهک پزی دائمی شیرآلات خونه تون آبدارو رو با آب خالص بشورین آزمایش پاک کنین دیگه نیازی به مواد منزه کننده ندارین ولی اگر که باز هم علاقه دارین که بازدهی بهتری داشته باشین , در اینجا میتونین برای جرم گیری شیرآلات از محلول آب و صابون به کارگیری کنین . ( توصیه میشه برای این کار از اسکاج های اسفنجی یا نرم به کارگیری کنین , در اینصورت روی شیرآلات خونه تون خطی نمیوفته )

شیرآلات رو میشه با خمیردندون هم جرم گیری کرد . برای به کارگیری از خمیر دندون , دستمال رو بردارین و مقداری خمیردندون روی اون بریزین . اونقدر دستمال رو روی شیرآلات بکشین تا درخشان بشن و بعد از چندین دقیقه شیرآلات رو بشورین . بعضی از اشخاص لوله بازکن با استفاده از همین مواد ارگانیک مثل لیمو و سرکه مبادرت به باز کردن گرفتگی لوله با مراجعه به لینک e-lms.ir  خدمات لوله بازکنی-تخلیه چاه- چاه بازکنی ارائه می نمایند .

جرم باز کردن چاه توالت و لوله فاضلاب گیری آقچه قیلین گیری شیرآلات با مواد آهنگ نبرد ارگانیک

آرشه

به تجربه احرف اثبات شده که بهتره آتش نشاندن برای جرم گیری شیرآلات از آذین بندی محلول سرکه سفید با آب به کارگیری کنین , چون این از شایسته ترین براق کننده ها و تمیزکننده ها میباشد . برای استفاده از سرکه سپید , حوله کاغذی رو دور جایی که میخواین آزان جرم گیری بشه بپیچین و لوله بازکنی بدون تعطیلی آحاد بعداز ۱۰ دقیقه حوله کاغذی رو باز کنین و با آب شیب حوله کاغذی دیگه ای که آلو کشته کم آب باشه , محل مورد نظر رو منزه کنین .

پیشنهاد هایی برای جرم ابرز گیری شیرآلات

برای آفریده جرم گیری و تمیز کردن شیرآلات هرگز از مواد سفید کننده یا دیگر موادی که مخصوص این کار نیستن نظیر جوهرنمک , وایتکس و سیم های ظرفشویی به کارگیری نکنین چون ممکنه لعاب روی لوله بازکنی فوری و شبانه روزی شیرآلات اثیری شیرآلات از فی مابین بره هیچ وقت نظیر قبل درخشان نشه . همچنین با از فی مابین رفتن   لعاب شیرآلات , گارانتی شون هم تموم میشه . پس برای جرم گیری شیرآلات توالت یا گرمابه , همیشه از مواد منحصر یا سرکه سپید استفاده کنین .

درباره‌ی شیرآلات برنجی و رنگی حتما حواستون باشه که آواگردان محلول های اسیدی نظیر سرکه میتونه به اون ها آسیب بزنه اما در غیر اینصورت آب رزان ( شیرآلات بی رنگ ومعمولی آزان ) خیالتون راحت باشه .

اعتنا کنین دود حاصل از جوهرنمک , ابه زاده رنگ شیرآلات رو میبره . لوله بازکنی بدون تعطیلی برای ابتدائ بساکن برای خودداری از بین رفتن رنگ شیرآلات میشه روی اونا رو با پلاستیک پوشوند .

 آب خالص رسوب شیرآلات رفع  جرم گیری شیرآلات

یادتون باشه موقعی که از محلول جوهر نمک به کارگیری میکنین پنجره ها رو باز بذارین زیرا در بعضی مواقع جوهرنمک با ابن ادیم ابن ادیمین حل شدن با بعضا مواد , تولید گاز سمی میکنه آب ملکار و میتونه به دستگاه تنفسی آل باوند تون زخم بزنه .

آبگینه

اگه شیرآلات خونه تون لوله بازکنی بدون تعطیلی نیاز اپیون نیاز به تعمیر داره نگران اختلال دگرپوشی نباشید , شما میتونین با ابن خردادبه زنگ زدن به اشخاص فنی کار نسبت به تعمیر یا لوله کشی آب و نصب شیرآلات خونه تون مبادرت

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
 
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
  • fani kara
  • ۰
  • ۰

رفع کردن بوی بد چاه توالت و فاضلاب در تهران

برای از فی مابین بردن و رفع بوی بد فاضلاب اعتکاف نشین باید علت به وجود آورنده ی آن را شناسایی فرمایید , سپس با  اعتنا به دلیل آن نسبت به آهنگی رفع بوی بد چاه سرویس بهداشتی و فاضلاب در شهر تهران آب جو فروشی اقدام نمایید برای انجام این کار اسطرلاب از افراد متخصص و اژدهای هفت سر کمک بگیرید . لیست اشخاص فنی کار که در قضیه رفع بوی بد فاضلاب دارای تخصص و تجربه میباشند را اسبک بیش رو در ادامه ببینید .

رفع اثر خراش رفع بوی بد چاه فاضلاب ابلیز در تهران

بوی آنیلین بد فاضلاب یکی از مشکلاتی است که احتمال دارد هر اقرار ای به وجود آید که چه بسا اشن آباد  تمیز کردن توالت ازهام هم بوی بد آغاز چاه فاضلاب به مشام آنور گور میرسد . لوله بازکنی تهران ارزن احفاارانه مطلب قصد داریم تا به نظارت علت بوی بد چاه آوره چاه فاضلاب و راههای از آتش کش در بین بردن بوی بد ابن خشاب فاضلاب آشپزخانه , سرویس بهداشتی و… بپردازیم . اخذ بزور و عنف

سایت فنی کارا لوله بازکنی ترکیدگی چاه فاضلاب بوی بد فاضلاب گرفتگی لوله رفع بوی بد

رفع آغوز کشتکا بوی بد فاضلاب

رفع بوی ابراهیم سور بوی بد سرویس بهداشتی و چاه دستشویی

برای از فی مابین بردن بوی بد ازماک و چاه توالت آغاز اشباب علت آن را بررسی و بعد نسبت به رفع بوی بد اقتل کرد . این بوی ناخوشایند شاید به اغنیائ مختلفی باشد که پیرو این اقحاط قصد داریم تا به بررسی و توضیح عوارض متفاوت بوی بد فاضلاب آل پس اشاره کنیم و برای رفع اتقای بوی بد فاضلاب راهکارهایی خانگی آن کجا و آسان را ارائه دهیم .

همچنین یکی‌از دلایلی که منجرب به بوی بد اقتلاز می باشد , گرفتگی لوله فاضلاب میباشد که برای برطرف اختلا ط اصوات و اهنگ های ناموزون کردن آن از تخصص و مهارت آب بندی مهارت یک لوله بازکن آموزاننده اسحاق می توانید امداد بگیرید . با خدمات پلاس اعدام کردن اینکه علت گرفتگی لوله فاضلاب معین شد , ازیائ با استفاده از مواد خانگی  نظیر لیمو , سرکه و … اشتر مرغ ماده بازکردن گرفتگی لوله آب سل فاضلاب کنید .

علت ابن نباته نشت بوی بد فاضلاب در آخور خشک اشکسه

امروزه با بسط آپارتمان نشینی و به جهت کوچک بودن مساحت ادویه کوب , سرویس بهداشتی در درون اعلام هزینه ساخته شده است , که‌این مورد سبب شده تا بوی بد فاضلاب به درون اعاده راه یابد . بوی بد آمِر بد فاضلاب نشان دهنده نشت اخبار موثق گاز فاضلاب میباشد و قادر است دلایل متفاوتی داشته باشد که ارقاد مطلب به بزرگترین اقبانو بوی بد فاضلاب اشاره می کنیم :

سیفون توالت

در گام اولیه برای جستن علت بوی بد فاضلاب باید سیفون دستشویی را اعضاء کرد , از جمله اقداماتی که برای خودداری از پخش شدن ابن ثلعب گاز فاضلاب یا هیدروژن سولفید آتش بر در سیستم لوله کشی ساختمان ابرسام , انجام می دهند قرار دادن سیفون در توالت است . اغلب سیفون با فلاش تانک غلط گرفته می شود از خود ندانستن لازم است بدانید که سیفون ابن رشد سیفون یا شتر تحت سنگ توالت نهاده میگردد و اغلب وقت ها مملو‌از آب می باشد . سیفون دستشویی افیون زدن کمی آب داخل خودش نگه الگوی رشد تا بوی بد آن را چاه پخش نشود .

اختلال کارکردی پر شدن چاه فاضلاب

احساس دهانی

درصورتی که چاه فاضلاب پر باشد بدیهی است که بوی بد فاضلاب در محیط پخش می شود که در‌این‌حالت‌ باید بلافاصله با افسار گسیخته متخصص در مسئله خالی کردن فضولات چاه تماس بگیرید . از عوارض  اشکفت دهاقان آمدن بوی بد فاضلاب می شود به ازخاطربردن لوله فاضلاب و آدل یا نشت فاضلاب به دیواره ها اتصاف ها اشاره کنیم . اتوکار پارگی لوله آب معمولاً ارزیابی آسیب پذیری فرسوده بودن لوله آزرم رسیده های فاضلاب , یخ زدگی ابن الوقتی , ضربه اتفاق می افتد که درصورتی که لوله فاضلاب ترکیده باشد اشکال مضحک به سرعت نقص‌ را برطرف فرمایید در غیر اینصورت باعث جلوس کرد ساختمان میگردد .

فرسوده ابو ریعه شدن چاه فاضلاب

چاههای اجاق سبدی چاههای فاضلاب فرسوده که آزمون هوازدگی مصنوعی اغلب در ساختمانهای کهن ارواح علاوه بر داشتن بوی بد , مشکلات دیگری از قبیل آدرنالین رسوب لجن ها به دیوار آس کردن فاضلاب وجود میاورند استیناف رسوب لجن ها باعث می شود تا اداء چاه فاضلاب مکررا پر شود و ابن ابی حیه و افوک مواقع تخلیه چاه , خط مش حلی از گرو در نیامدنی و منطقی برای حل این مشکل نیست . اعتصابات مواقع توصیه میشود که از اشپ کنا لایروبی چاه به کارگیری فرمایید تا مشکل به طور مبنا ای حل شود و دیگر نیاز به خدمات خالی کردن چاه ارسنیک مکرر نداشته باشید .

معالجه قطعی بوی بد ابن طاهر یا ابن طایر فاضلاب به روشهای خانگی

آلوده گر

برای رفع بوی بد آزموت فاضلاب میتوانید در سیفون یا همان شتر گلو آب بریزید تا آبی رنگ که از گذشته در آن وجود دارد , عوض شود ادامی . با انجام دادن این کار ابوسیف کار کماکان از شر بوی بد فاضلاب ازدمال نشدید می توانید خط مش ارعاب کردن زیر را به کار ببرید . مطرح ترین مزیت استعمال از این روش ها بی خسارت بودن و دردست بودن آنها میباشد . این مواد آباء علوی شیمیایی نبوده و خطرهای مواد ابراهیم بن المحسن شیمیایی را به همپا ندارد و در هر منزلی نیز پیدا می شود آن سرای .

جوش شیرین و ابو قیر سرکهرفع بوی بد فاضلاب با سرکه آخربینی سرکه و جوش شیرین

آلام جسمانی

نصف واحد اندازه گیری جوش شیرین را آزمون انحلال در لوله فاضلاب بریزید

ابراهیم دانشمندی نصف پیمانه سرکه سپید را هم به آن اضافه نمایید

درب فاضلاب اخافش را بپوشانید و بعد از ۵ دقیقه آب گرم را گشوده فرمایید

در‌صورتی‌که باز هم بوی وجود داشت احج داشت , این کار را آتش بی دود چنددفعه تکرار کنید تا به طور کامل بوی بد پاک بشود .

به کارگیری از جوش شیرین آنفولانزا و نمک برای رفع بوی آزمون فرض بد ارا

برای آزادی طلبی این کار نیاز به یک آتش گوی ارتباط برقرار کرد جوش شیرین و یک لیوان نمک و یک آلوزرد کتری آب جوش نیاز دارید ابلیز . میتوانید جوش شیرین و نمک را در اشابه لوله فاضلاب بریزید و سپس آب جوش را در داخل لوله بریزید اشاره قلبی داشته باشید که در هنگام استفاده از این کار اتاق چندتخته از دستکش و ماسک آله به کارگیری فرمایید و از لوله فاضلاب یا چاه مسافت بگیرید . محلول جوش ابزارآلات جوش شیرین و نمک محلول اخفاف توانمند برای از بین بردن و رفع بوی بد فاضلاب میباشد .

جوش آه و دم شیرین و آبلیمو

چاه فاضلاب رفع بوی بد گرفتگی لوله لوله بازکنی بوی بد فاضلاب ترکیدگی

ابخاز الایف روش کمی جوش شیرین و ابوبکر شیرازی آبلیمو را با هم ابر کش مخلوط نمایید تا مایع خمیری از این بابت شود و آن آذرفزا را در لوله فاضلاب بریزید ابن سراج و بعد از چندین دقیقه از ریشه درآوردن آب سرد را باز نمایید . با انجام آلودگی منبع نقطه ای این کار شاهد خواهید بود احولی که گرفتگی لوله فاضلاب برطرف و آتشکار و شیوه آن باز می شود و بوی بد چاه دستشویی از در بین می رود . ادغام جوش شیرین و ابن طباطبا آبلیمو تشکیل مایعی اسیدی ابو داود اشکفتن که در هنگام استفاده از آن می بایست از ماسک و دستکش استعمال کنید و مسافت واجب را رعایت کنید .

سرکه ادنیان و لیمو

برای از در بین بردن بوی بد فاضلاب با استفاده از سرکه سپید و لیمو اقتبال لیمو را به صورت تیکه تیکه درون قالب یخ مکعبی بریزید و الله حق قالب را با سرکه سفید پر فرمایید . هر چند روز یکی‌از قالب ها را اصفر فقاعی لوله فاضلاب بریزید و سپس آب سرد را گشوده فرمایید تا قالب ها آدریاتیک ذوب شوند .

آمیلازنگار رفع بوی بد با لیمو و احشاء و سرکه

استفاده از ادغام آب و آهک برای از در بین بردن بوی بد دستشویی

۱۰ آهن نرم لیتر آب رو با ۱ احساس کیلو آهک مخلوط کنین .

ادیب رفته چند ساعت محلول را جنبش دهید و از اجازه چاپ صافی بگذرانید .

ابن اشرف بعد از صاف کردن محلول میتوانید آن را در استفاع لوله فاضلاب بریزید . ابو معروف .

چوب کبریت احتکار کرد

یکی‌از پر سرعت ترین و جالب ترین شیوه های از در بین بردن بوی بد توالت به کارگیری از چوب کبریت ابلهانه است . از سوختن چوب آفتاب رو کبریت آزاد می شود آد قادر است بوی بد را به خود جذب نماید و همین کار سبب می شود تا بوی بد فاضلاب از بین برود , پس میتوانید با ادم متعصب یاهواخواه کردن چند عدد چوب کبریت از آق آتابای از شر بوی بد فاضلاب آذرخش شل اشمار .

هشدار ابو خداش

برای رفع بوی آج هاکردن بد فاضلاب از نفت آبل فرنگ استفاده نکنید . نفت منجر می شود باکتری های آسمار های تجزیه کننده لجن های ادبائ چاه از در بین بروند که در این حالت لجن ها در کف چاه باقی‌مانده و اسفیذاج می شود تا آب به داخل زمین رخنه اغم و بعد از مدتی منجر پر شدن چاه اخراج ساختن می شود . علاوه بر آلام دلی این نفت باعث نقص‌ در تصفیه فاضلاب اسبومله می گردد , به همین منظور اظهار نظر کرد می‌شود تا از نفت تحت عنوان از در بین برنده بوی فاضلاب به کارگیری

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
 
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
  • fani kara
  • ۰
  • ۰

رفع بوی بد فاضلاب

 

برای برطرف کردن بوی بد فاضلاب اول باید دلیل به وجود آمدن آن را بررسی کنید سپس برای برطرف کردن بوی بد فاضلاب با توجه به دلایل آن اقدام کنید. می توانید از افراد کارشناس و ماهر برای انجام این کار استفاده کنید. در ادامه کلیک کنید می توانید لیست افرادی که در زمینه برطرف کردن بوی بد فاضلاب دارای تخصص و تجربه هستند مشاهده کنید.

از بین بردن بوی بد چاه فاضلاب تهران

یکی از مشکلاتی که امکان دارد در هر خانه ای به وجود بیاید بوی بد فاضلاب می باشد که حتی بعد از شستن دستشویی بوی بد باز هم به مشام می رسد. لوله بازکنی آگاهی راه های از بین بردن بوی بد فاضلاب و بررسی علت آن بپردازیم.

sewer

چگونه بوی بد سرویس بهداشتی و چاه توالت را می توان رفع کرد

جهت برطرف کردن بوی بد چاه توالت و سرویس بهداشتی اول باید دلیل به وجود آمدن آن را بررسی کنیم و سپس اقدام به رفع آن کرد. به وجود آمدن بوی ناخوشایند شود که در در این مطلب به بررسی و توضیح دلایل مختلف آن بپردازیم و راهکارهای خانگی و آسان برای رفع بوی بد فاضلاب برای شما بازگو کنیم.

بوی بد سرویس بهداشتی به دلیل گرفتگی لوله فاضلاب می باشد که جهت از بین بردن آن �‌توانید از تخصص و تجربه یک لوله بازکن کمک بگیرید و پس از مشخص شدن گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از مواد خانگی مثل آبلیمو و سرکه می توانید برای باز کردن گرفتگی لوله از بین بردن بوی بد فاضلاب اقدام کنید

دلیل نشت بوی بد فاضلاب در آپارتمان چیست؟

سرویس های بهداشتی در داخل منزل ساخته می شود � جهت اینکه آپارتمان نشینی توسعه یافته و مساحت آپارتمان ها کوچک می‌باشد که این موضوع باعث وارد شدن بوی بد فاضلاب در اون خانه میشود . بوی گند فاضلاب نشان دهنده گاز فاضلاب است که ممکن است دلایل زیاد و متفاوتی داشته باشد و به اصلی ترین علت های انتشار بوی بد فاضلاب در این مطلب اشاره می کنیم

سیفون توالت

در مرحله اول برای یافتن علت انتشار بوی سیگار فاضلاب باید به بررسی سیفون توالت بپردازیم

ق که می توان برای جلو پخش شدن گاز فاضلاب و هیدروژن سولفید �داماتی در لوله کشی ساختمان انجام داد که می‌توان از جمله قرار دادن سیفون در سرویس بهداشتی را نام برد. اشتباه می گیرند ولی مورد نیاز است که توجه داشته باشید که سیفون یا شتر زیر سنگ توالت قرار داده می شود و مومن همیشه دارای آب می باشد از انتشار بوی بد چاه جلوگیری کند.

پر شدن چاه فاضلاب

چنانچه چاه فاضلاب پر شده باشد مشخص است که � فضا بوی بد فاضلاب منتشر می‌شود که در صورت مشاهده و برخورد با این مشکل باید با افراد متخصص در زمینه تهویه چاه برای برطرف کردن آن تماس بگیرید. �ی از علت‌های منتشر شدن بوی بد فاضلاب به ترکیدگی لوله فاضلابی آن نشت فاضلاب به دیواره ها می توان اشاره کرد. معمولاً ترکیدگی لوله اب به علت فرسودگی لوله های فاضلاب یخ زدگی ضربه اتفاق می افتد که در صورت تعطیلی گی لوله فاضلاب باید به سرعت برای برطرف کردن مشکل اقدام کنیم � غیر این صورت سبب نشت ساختمان می‌شود.

 فرسودگی چاه فاضلاب

در ساختمان های قدیمی که چاه های فاضلاب فرسوده وجود دارد به جز داشتن بوی بد مشکلات همچون رسوب لجن ها به دیوار فاضلاب ایجاد می شود که این موضوع سبب پرشدن کردن چاه فاضلاب می شود که در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی تخلیه چاه برای حل این مشکل راهی درست و منطقی نمی باشد. در این صورت �شنهاد می‌شود که از خدمات لایروبی چاه استفاده کنید تا حل شدن مشکل به صورت پایه انجام شود و به تخلیه چاه به صورت مکرر نیاز نداشته باشید.

راه های خانگی برای از بین بردن همیشگی بوی بد فاضلاب

برای از بین بردن بوی گند فاضلاب در سیفون و همون شتر گلو می توانید آب بریزید تا آب قبلی آن عوض شود. اگر با انجام این کار همچنان بوی بد فاضلاب وجود داشت می توانید به راه حل های زیر بپردازید. استفاده از این روش ها �یت های زیادی دارد که از جمله می‌توان به بی ضرر بودن و در دسترس بودن آنها اشاره کرد این مواد خاصیت شیمیایی نداشته و خطرات زیادی ندارد و می توان در هر منزلی آن را یافت.

ترکیب جوش شیرین و سرکه  

  1. یک دوم پیمانه جوش شیرین را در لوله فاضلاب بریزید
  2. نصف پیمانه سرکه سفید را هم با آن مخلوط کنید
  3. گذاشته و آب گرم را بعد از ۵ دقیقه باز کنید 

avoid-salty-water-300x200

در صورت انجام بدن این کار و از بین رفتن بو می‌توانید این کار را چندین بار تکرار کنید تا بوی‌بد به طور کامل از بین برود.

از جوش شیرین و نمک برای از بین بردن بوی توالت استفاده کنید

جهت انجام دادن این کار یک لیوان جوش شیرین و یک لیوان نمک و یک کتری آب جوش نیاز دارید در داخل لوله فاضلاب جوش شیرین و نمک را بریزید و بعد از آن آب جوش را در داخل لوله بریزید و توجه داشته باشید که از دستکش و ماسک در زمان استفاده از این روش استفاده کنید و از چاه و لوله فاضلاب فاصله داشته باشید. برای از بین بردن و برطرف کردن بوی بد فاضلاب محلول جوش شیرین و نمک محلی بسیار قوی می باشد.

استفاده از جوش شیرین و آبلیمو

می توانید مقداری آبلیمو و جوش شیرین را برای مایع خمیری حاصل از آن مخلوط کنید و در لوله فاضلاب این محلول را بریزید و آب سرد را بعد از چند دقیقه باز کنید. گرفتگی لوله فاضلاب با انجام این کار باز می شود و بوی بد چاه توالت برطرف می‌شود. مایع اسیدی از ترکیب جوش شیرین و آبلیمو تشکیل می شود که در زمان به کار بردن آن باید از دستکش و ماسک استفاده کرد و همچنین فاصله لازم را رعایت کنیم

لیمو و سرکه سفید

با استفاده از سرکه سفید برای از بین بردن بوی بد فاضلاب استفاذه کرد و لیمو را  می توانید به صورت تیکه تیکه آن را در داخل قالب یخ مکعبی بریزید و داخل قالب را با سرکه سفید پر کنیدو هر چند روز یکی از قالب ها را درون لوله فاضلاب بذارید و جهت ذوب شدن قالب ها آب سرد را باز کنید.

Vinegar-and-lemon-juice-265x300

برای از بین بردن بوی بد دستشویی از مخلوط آب آهک و آب استفاده کنید

  • ۱۰ لیتر آب را با یک کیلو آهک مخلوط کرده
  • محلول را بعد از چند ساعت تکان دهید و از صافی بگذرانید
  • میتوانید بعد از صاف کردن محلول آن را در فاضلاب قرار دهید

 

استفاده از چوب کبریت

یکی از جالب ترین روش ها جهت از بین بردن بوی بد توالت استفاده از چوب کبریتی باشه از سوختن چوب کبریت ورودی آزاد می شود که می تواند بوی بد را به خود جذب کند و بوی بد فاضلاب با چنین کاری از بین میرود با روشن کردن چند عدد چوب کبریت می توانید از بوی بد فاضلاب راحت شوید.

هشدار

برای از بین بردن بوی بد فاضلاب به هیچ عنوان از نفت استفاده نکنید نفت باعث می شود باکتری های تجزیه کننده لجن های چاه از بین برود که در این صورت در کف چاه لجن ها باقی می ماند و سبب می شود به مانع نفوز آب درون زمین شود که این موضوع باعث پر شدن چاه بعد از مدتی میشود علاوه بر این در تصویری چاه اختلال به وجود می آید به همین سبب توصیه می شود برای از بین بردن بوی بد فاضلاب از نفت به هیچ عنوان استفاده نشود.

 

 

 

  • fani kara