خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

چگونه در زمان نیاز به سرویس های فنی، افراد فنی کار مطمئن بیابیم؟

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۱

با روی کار آمدن تلویزیون های تخت یا همان ال سی دی و ال ای دی و پیشرفت صنعت تلویزیون سازی، تی وی وال ها رواج پیدا کردند.
تی وی وال ها همان دیوارهایی هستند که در گوشه ای از پذیرایی قرار دارند و تلویزیون روی آن نصب می شود، بدون اینکه به میز تلویزیون احتیاج باشد.

تی وی وال می تواند یک دیوار کاذب یا یک سازه چوبی باشد که در پشت تلویزیون قرار می گیرد و گاهی طرح خاصی داشته و  گلدان و وسایل تزیینی روی آن نیز قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

آشنایی با کارکرد تی وی وال

تی وی وال دیوار مخصوصی است که در طراحی دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی پیدا کرده است. ترجمه انگلیسی این واژه که به معنی دیوار پشت تلویزیون است مفهوم تی وی وال را مشخص میکند.

تی وی وال گاهی اوقات یک صفحه مجزا از دیوار خانه است که طرح و رنگ متفاوتی دارد، اما تی وی وال ها انواع دیگری هم دارند که نوع خاص و تعریفی آن باکس هایی هستند که از دیوار اصلی پشت تلویزیون جدا هستند، اما تی وی وال الزامی ندارد که دیوار متفاوتی از دیگر دیوارهای خانه باشد.

در طراحی دیوار پشت تلویزیون استفاده از آجرهای نسوز می تواند حس و حال خوبی را به فضای نشمین خانه و یا محل کار شما ببخشد. اگر برای طراحی تی وی وال نیاز به آجر نسوز دارید پارامترهایی از قبیل انتخاب مصالح، رنگ، الگوی چیدن المان های تزیینی از مواردی هستند که باید قبل از انتخاب آجر در مورد آن ها به دقت تصمیم گیری شود. در همین راستا مشاوران با تجربه و کاردان در آجر آنلاین قبل از تصمیم گیری و انتخاب یک آجر مناسب می توانند شما را از راهنمایی های جامع خود بهره مند سازند و شما به صورت اینترنتی بدون نیاز به مراجعه حضوری آجر مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی تی وی وال با استفاده از چه متریالی امکان پذیر است؟

در طراحی تی وی وال یا دیوار پشت تلویزیون از باکس های استفاده می شود که یا با کناف یا ام دی اف ساخته شده است. همچنین در این طراحی می توان از سنگ مرمر با رگه های زیاد و الوارهای چوبی پلی استر شده و آجر نما استفاده کرد که طراحی را بسیار زیبا می کند.

جدیدترین مدل تی وی وال ها

قرار است در ادامه شما را با ایده های بیشتری از جدید ترین تی وی وال ها که در طراحی های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند آشنا نماییم پس همراه ما باشید.

تی وی وال کلاسیک

برای طراحی زمینه تلویزیون، سبک کلاسیک یا مینیمال سبک بسیار مناسبی است. مهمترین ویژگی سبک کلاسیک سادگی و خلوص آن است در این طراحی بهتر آن است که از وسایلی با رنگ های روشن استفاده کنید که هرچی این وسایل ساده تر و طرح های خلوت تر داشته باشد فضای تی وی وال کلاسیک شما بزرگ تر و مدرن تر به نظر می آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از آجر نما در تی وی وال

یک متریال عالی برای طراحی تی وی وال، آجر نما می باشد به خاطر تنوع رنگ و طرح و بافتی که به دیوار می دهد. از جمله آجرنما

هایی مانند آجر دکوراتیو و آجرنما نسوز و آجرهای نما طرح رستیک و غیره که باعث می شود طرح های مدرن یا سنتی زیبایی داشته باشید را می توان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تی وی وال کناف

جدیدترین مدل تی وی وال که فضای نشیمن را بسیار جذاب می کند کناف تلویزیون است. کناف گزینه بسیار خوبی در طراحی تی وی وال است که از مصالح انعطاف پذیر و پویاست.

تی وی وال چوبی

از دیگر متریال هایی که سابقه دیرینه در معماری ایرانی دارند و نشانگر سبک کلاسیک می باشد، چوب است با استفاده از چوب و تزیینات دیگر می توان یک تی وی وال کلاسیک را برای خودمان به وجود آوریم.

از دیگر سبک های جدید و مدرن تی وی وال، ام دی اف و چوبی و مدرن و غیره می باشد که با توجه به سلیقه افراد اجرا می شود.

 

 

 

 

رعایت نکات قابل توجه پس از اجرای تی وی وال 

بعد از اینکه متریال خود را انتخاب و تی وی وال مورد نظر را اجرا نمودیم برای طراحی بهتر دکوراسیون به نکات زیر توجه نمایید:

  1. نورپردازی و روشنایی مناسب
  2. استفاده از گیاهان آپارتمانی
  3. استفاده از وسایلی چون تابلو و قاب عکس
  4. تناسب تی وی وال با کفپوش
  5. انتخاب رنگ مناسب مبلمان

همراهان عزیز Ajoronline در صورتی که این مطلب توانسته پاسخگوی سوالات شما چه بسا از جهت اعتماد به یک منبع معتبر برای سفارش و خرید آجر و یا انتخاب به روز ترین تی وی وال آجری برای منزل و یا محل کارتان باشد خوشحال می شویم تا باز هم اگر پیشنهاد و یا پرسشی بود با کارشناسان فروش آجر در آجر آنلاین در میان بگذارید.

 

  • fani kara
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین لحظات برای افراد رفتن به بیرون شهر گذراندن  لحظاتی در کوه و دشت دور از هیاهو سر صدای شهر است اما شاید تنها چیزی که ممکن است افراد را اذیت کند مسئله اجابت مزاج یا همان دستشویی رفتن است. این مقاله به مطالبی راجع استفاده از آفتابه مسافرتی پرداخته است.

کارکرد آفتابه مسافرتی به چه صورت است؟

آفتابه مسافرتی قطعه پلاستیکی کوچکی است که حتی در جیب هم جا میشود این وسیله در سفرهای خارجی هم می تواند به شما کمک کند چرا که معمولاً در کشورهای اروپایی و غیر مسلمان از دستمال توالت برای طهارت استفاده می کنند و این برای ما ایرانی‌ها خوشایند نیست. نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی بسیار ساده است به طوری که تمامی افراد می‌توانند به سادگی آن را استفاده کنند. 

طرز استفاده از آفتابه های مسافرتی 

برخلاف تصورات افراد آفتابه مسافرتی یک آفتابه کامل نیست بلکه فقط دستگیره و لوله آفتابه را دارد و مخزن آن می تواند هر نوع قوطی پلاستیکی بازیافتی آب و یا نوشابه ای باشد.  برای استفاده از این وسیله شما می توانید یک بطری آب خالی را پر از آب کرده و آفتابه خود را به آن وصل کنید و با آن خودتان را بشوید یا به اصطلاح طهارت بگیرید. 
به خاطر داشته باشید که این بطری های پلاستیکی را در طبیعت رها نکنید و حتما بعد از بازگشتن به شهر وارد زباله های خشک کنید. شما می توانید با کمک آفتابه های معمولی گرفتگی چاه توالت ایرانی را برطرف کنید. ولی اگر زمان کافی و یا میلی برای انجام این کار ندارید ما می توانیم بهترین لوله بازکن ها را در تهران به شما معرفی کنیم شما در هر منطقه‌ای که هستید می توانید با جستجوی محل سکونت خود همانند لوله بازکنی قدس به لیست و شماره تماس متخصصین سایت برچسب دسترسی پیدا کنید و جهت بازدید از محل با آنها هماهنگ نمایید.

آشنایی با مزایای استفاده از آفتابه مسافرتی

  • سبک و کم حجم بودن آفتابه مسافرتی: خوبی آفتابه مسافرتی این است که حجم بسیار کمی را اشغال می کند و برای افرادی که به کمپ می روند وسیله مناسبی است زیرا برایشان مهم است  بار اضافه وسیله حجیم نداشته باشد و وسایل خود را در کوله پشتی جمع کند. 
  • قیمت ارزان و عمر طولانی آفتابه مسافرتی: قیمت خیلی کمتری نسبت به تجهیزات کوهنوردی دیگر دارد و شما می توانید در مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. 
  • یکنواخت بودن فشار آب برای آفتابه مسافرتی: میله ای کوچک طراحی کردند که به داخل بطری رفته و به اندازه لازم آب راه خارج و هوا را به داخل بطری وارد می کند این امر نحوه استفاده از آفتابه مسافرتی راحت کرده است.
  • طرز کار آفتاب مسافرتی ساده است: این آفتابه چون سنگین نیست و وزن زیادی ندارد حتی کودکان هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در طول استفاده از آفتابه مسافرتی هنگامی که فشار آب بطری کمتر می شود می توانید با فشار دادن بطری فشار آب بیشتری را به دست آورید. آفتابه مسافرتی در مسافرت های خارجی و داخلی پیک‌نیک کمپ رفتن و غیره کاربرد زیادی دارد و در منزل از آفتابه های معمولی برای رفع گرفتگی توالت ایرانی استفاده می شود که چنانچه گرفتگی به این شیوه رفع نشد می توانید از خدمات لوله بازکنی در شهرک ولیعصر در هر کجای تهران که هستید استفاده نمایید.

آفتابه مسافرتی هر چند هیچ شباهتی به آفتابه معمولی ندارد و ساختار خیلی ساده ای دارد ولی مزایای نسبتا خوبی نسبت به استفاده از آفتابه های معمولی و یا حتی استفاده از بطری آب به تنهایی دارد.

  • fani kara
  • ۰
  • ۰

با گذشت زمان و زیاد شدن منازل کمتر پیش می آید که در دستشویی از پنجره برای تهویه هوا استفاده کنند افراد به جای آن از وسیله‌ای که معمولاً هوای دستشویی را به وسیله یک لوله از داخل به بیرون منتقل می کند موسوم به هواکش دستشویی استفاده می کنند. 

آشنایی با نحوه کار هواکش دستشویی

امروزه هواکش دستشویی با مدل ها و برندهای متنوعی در بازار موجود است از این رو شخصی که برای به بازار مراجعه می کند نمی تواند انتخاب درستی در اکثر مواقع داشته باشد. هواکش دستشویی وظیفه‌اش تخلیه و مکش هوای نامطبوع داخل توالت به سمت بیرون منزل است و در یک هواکش خوب تنها چیزی که مهم است راندمان خوب تهویه کردن هوا در دستشویی می باشد. چنانچه قصد خرید هواکش دستشویی دارید می توانید مقاله مربوطه را در سایت برچسب با کلیک بر روی لینک فوق مطالعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هواکش دستشویی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

معمولاً هواکش دستشویی از بدنه پلاستیکی موتور الکتریکی و پره هواکش تشکیل شده نوع هواکش های خانگی پره های آن از دو پرتو شش طرح تولید شده است این طرح ها مستقیماً یا به واسطه موتور الکتریکی به کمک گردش این پروانه‌ها هوا را به داخل کشیده و به سمت بیرون می‌رود هواکش تاثیر بسیار زیادی می گذارند.
گاهی استفاده از هواکش برای دستشویی به تنهایی کافی نیست! اگر لوله های منزلتان دچار گرفتگی شدید شد ما می توانیم بهترین لوله بازکن ها و چاه بازکن ها در سطح شهر تهران را به شما معرفی کنیم فقط کافی است که نام منطقه ای که در آن زندگی می کنید در گوگل به همراه سایت برچسب جستجو کنید به عنوان مثال لوله بازکنی و چاه بازکنی سعادت آباد تا لیست متخصصان این حرفه در منطقه مورد نظر به شما نشان داده شود و با یک تماس بتوانید از خدمات فوری این افراد جهت رفع بوی بد سرویس بهداشتی در محل بهره مند شوید.

هواکش دستشویی چه مزایایی دارد؟

  • بهداشتی نگه داشتن محیط
  • خارج کردن هوای محیط توسط هواکش باعث می شود که در خود سرویس بهداشتی رطوبت و گازهای مضر به همراه هوا خارج شود و توالت زودتر خشک و قارچها و غیره در آن رشد نکند. 
  • جلوگیری از جرم گرفتن شیرآلات درصورت خوب کار کردن هواکش سرویس بهداشتی شیرآلات  دیگر به سادگی زنگ نمی زند. 
  • جلوگیری از امراض ریوی زمانی که در توالت هستیم از هوای نامطبوع آن تنفس می کنیم و اگر این هوا آلوده باشد روی ریه‌ها سیستم بدن و حتی پوست و موی ما تاثیر می گذارد به همین خاطر هواکش دستشویی با جا جابجا کردن هوای آلوده به سمت بیرون باعث مطلوب تر شدن هوای سرویس بهداشتی می شود. 

دقت در انتخاب مناسبترین هواکش دستشویی 

پارامترهای زیر از مواردی هستند که در هنگام اقدام به خرید هواکش دستشویی باید مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوانیم یک انتخاب هوشمندانه داشته باشیم.

داشتن صدای کمتر هواکش: هواکش مناسب باید قدرت زیاد و صدای کمی داشته باشد در صورت کمتر بودن صدای هواکش قیمت آن بالاتر می رود زیرا از سیستم دقیق‌تری در پرها موتور استفاده می‌کنند. 

حجم مکش مناسب هواکش: با محیط هواکش مناسب سرویس بهداشتی شما است که بتواند حجم هوای داخل سرویس بهداشتی را به خوبی جوابگو باشد برای اینکه بدانید چه هواکشی برای محیط سرویس بهداشتی مناسب تر است می توانید حجم سرویس بهداشتی را به دست آورید و هواکش مناسب آن را انتخاب کنید .

زیبایی مناسب هواکش: هواکش های دستشویی مدل های متفاوتی از لحاظ ظاهری دارند اما باید دقت کنیم که مدل هایی را انتخاب کنید که راندمان کار را کم نکند به عبارت دیگر کارایی و راندمان کاری بالای هواکش مهمتر از زیبایی آن می باشد .

اگر هواکش دستشویی مناسبی در سرویس بهداشتی نصب کرده باشید زمانی که چاه توالت شما گرفته باشد هواکش به خوبی هوای حاصل از این گرفتگی را تخلیه می‌کند و تا زمانی که لوله باز کن به منزل شما برسد می توانید از شر بوی بد توالت در امان بمانید اما هواکش در هنگامی که گرفتگی لوله های فاضلاب توالت شدید باشد به تنهایی پاسخگوی رفع بوی بد نمی باشد که در این مواقع با آرامش خاطر می توانید به خدمات لوله بازکن های سایت برچسب اعتماد نمایید که برای اطلاع از لیست دقیق قیمت لوله بازکنی طرشت کافیست قبل از حضور لوله بازکن ابتدا وی را در جریان میزان گرفتگی لوله قرار دهید و سپس به صورت تقریبی تعرفه رفع گرفتگی آن را تخمین بزنید.

معمولا هواکش دستشویی از بدنه پلاستیکی، موتور الکتریکی و پره هواکش تشکیل شده که در هواکش های خانگی پره های آن از دو پره تا شش پره تولید شده است.

  • fani kara