خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

خدمات فنی

توضیحاتی درباره ارائه خدمات فنی

چگونه در زمان نیاز به سرویس های فنی، افراد فنی کار مطمئن بیابیم؟

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با گذشت زمان و زیاد شدن منازل کمتر پیش می آید که در دستشویی از پنجره برای تهویه هوا استفاده کنند افراد به جای آن از وسیله‌ای که معمولاً هوای دستشویی را به وسیله یک لوله از داخل به بیرون منتقل می کند موسوم به هواکش دستشویی استفاده می کنند. 

آشنایی با نحوه کار هواکش دستشویی

امروزه هواکش دستشویی با مدل ها و برندهای متنوعی در بازار موجود است از این رو شخصی که برای به بازار مراجعه می کند نمی تواند انتخاب درستی در اکثر مواقع داشته باشد. هواکش دستشویی وظیفه‌اش تخلیه و مکش هوای نامطبوع داخل توالت به سمت بیرون منزل است و در یک هواکش خوب تنها چیزی که مهم است راندمان خوب تهویه کردن هوا در دستشویی می باشد. چنانچه قصد خرید هواکش دستشویی دارید می توانید مقاله مربوطه را در سایت برچسب با کلیک بر روی لینک فوق مطالعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هواکش دستشویی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

معمولاً هواکش دستشویی از بدنه پلاستیکی موتور الکتریکی و پره هواکش تشکیل شده نوع هواکش های خانگی پره های آن از دو پرتو شش طرح تولید شده است این طرح ها مستقیماً یا به واسطه موتور الکتریکی به کمک گردش این پروانه‌ها هوا را به داخل کشیده و به سمت بیرون می‌رود هواکش تاثیر بسیار زیادی می گذارند.
گاهی استفاده از هواکش برای دستشویی به تنهایی کافی نیست! اگر لوله های منزلتان دچار گرفتگی شدید شد ما می توانیم بهترین لوله بازکن ها و چاه بازکن ها در سطح شهر تهران را به شما معرفی کنیم فقط کافی است که نام منطقه ای که در آن زندگی می کنید در گوگل به همراه سایت برچسب جستجو کنید به عنوان مثال لوله بازکنی و چاه بازکنی سعادت آباد تا لیست متخصصان این حرفه در منطقه مورد نظر به شما نشان داده شود و با یک تماس بتوانید از خدمات فوری این افراد جهت رفع بوی بد سرویس بهداشتی در محل بهره مند شوید.

هواکش دستشویی چه مزایایی دارد؟

  • بهداشتی نگه داشتن محیط
  • خارج کردن هوای محیط توسط هواکش باعث می شود که در خود سرویس بهداشتی رطوبت و گازهای مضر به همراه هوا خارج شود و توالت زودتر خشک و قارچها و غیره در آن رشد نکند. 
  • جلوگیری از جرم گرفتن شیرآلات درصورت خوب کار کردن هواکش سرویس بهداشتی شیرآلات  دیگر به سادگی زنگ نمی زند. 
  • جلوگیری از امراض ریوی زمانی که در توالت هستیم از هوای نامطبوع آن تنفس می کنیم و اگر این هوا آلوده باشد روی ریه‌ها سیستم بدن و حتی پوست و موی ما تاثیر می گذارد به همین خاطر هواکش دستشویی با جا جابجا کردن هوای آلوده به سمت بیرون باعث مطلوب تر شدن هوای سرویس بهداشتی می شود. 

دقت در انتخاب مناسبترین هواکش دستشویی 

پارامترهای زیر از مواردی هستند که در هنگام اقدام به خرید هواکش دستشویی باید مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوانیم یک انتخاب هوشمندانه داشته باشیم.

داشتن صدای کمتر هواکش: هواکش مناسب باید قدرت زیاد و صدای کمی داشته باشد در صورت کمتر بودن صدای هواکش قیمت آن بالاتر می رود زیرا از سیستم دقیق‌تری در پرها موتور استفاده می‌کنند. 

حجم مکش مناسب هواکش: با محیط هواکش مناسب سرویس بهداشتی شما است که بتواند حجم هوای داخل سرویس بهداشتی را به خوبی جوابگو باشد برای اینکه بدانید چه هواکشی برای محیط سرویس بهداشتی مناسب تر است می توانید حجم سرویس بهداشتی را به دست آورید و هواکش مناسب آن را انتخاب کنید .

زیبایی مناسب هواکش: هواکش های دستشویی مدل های متفاوتی از لحاظ ظاهری دارند اما باید دقت کنیم که مدل هایی را انتخاب کنید که راندمان کار را کم نکند به عبارت دیگر کارایی و راندمان کاری بالای هواکش مهمتر از زیبایی آن می باشد .

اگر هواکش دستشویی مناسبی در سرویس بهداشتی نصب کرده باشید زمانی که چاه توالت شما گرفته باشد هواکش به خوبی هوای حاصل از این گرفتگی را تخلیه می‌کند و تا زمانی که لوله باز کن به منزل شما برسد می توانید از شر بوی بد توالت در امان بمانید اما هواکش در هنگامی که گرفتگی لوله های فاضلاب توالت شدید باشد به تنهایی پاسخگوی رفع بوی بد نمی باشد که در این مواقع با آرامش خاطر می توانید به خدمات لوله بازکن های سایت برچسب اعتماد نمایید که برای اطلاع از لیست دقیق قیمت لوله بازکنی طرشت کافیست قبل از حضور لوله بازکن ابتدا وی را در جریان میزان گرفتگی لوله قرار دهید و سپس به صورت تقریبی تعرفه رفع گرفتگی آن را تخمین بزنید.

معمولا هواکش دستشویی از بدنه پلاستیکی، موتور الکتریکی و پره هواکش تشکیل شده که در هواکش های خانگی پره های آن از دو پره تا شش پره تولید شده است.

  • ۰۰/۰۴/۰۲
  • fani kara

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی